Kategorie: Wszystkie | E-commerce | E-mailing | Marketing szeptany | Marketing tradycyjny | Ogłoszenia | Reklama | SEO | Social media
RSS

Marketing tradycyjny

niedziela, 28 października 2012
Marketing MIX inaczej nazywany „4P” (Product, Price, Place, Promotion) jest koncepcją marketingową służącą do tworzenia planów marketingowych. Tworzy ją zbiór najważniejszych instrumentów, które przedsiębiorstwo może wykorzystać do promocji i sprzedaży produktów.
niedziela, 05 sierpnia 2012
Rozdawanie ulotek obok reklamy w prasie i plakatów, należy do najstarszych form reklamy. Dzisiaj z jej skutecznością bywa różnie. Często jest krytykowana, a przez mieszkańców bloków i osiedli wręcz znienawidzona. Rozdawane na ulicach w większości trafiają od razu do kosza. Dlaczego pomimo tych mankamentów ulotki ciągle są tak popularne? Chyba dlatego, że są jedną z najtańszych metod dotarcia do klientów. A dobrze przeprowadzona kampania ulotkowa może być bardzo skuteczna.



stat4u