Blog > Komentarze do wpisu

Co to jest marketing szeptany?

Marketing szeptany (ang. whisper marketing, word of mouth marketing, buzz marketing) jest to nic innego jak przekazywanie informacji o zaletach oferowanych produktów i usług w formie szeptanej. Może to być przekazywanie informacji podczas dialogu na forum, rozpowszechnianie pochlebnych informacji na temat danego produktu, lub w formie opinii zadowolonych klientów w mediach społecznościowych.

Marketing szeptany służy do budowania sieci opinii oraz tworzenia pozytywnego wizerunku firmy/produktu wśród internautów. Rozróżniamy wiele form marketingu szeptanego:

  • Evangelist marketing
  • Marketing wirusowy
  • Brand blogging
  • Community marketing
  • Product seeding
  • Cause marketing
  • Trendsetting
  • Casual marketing

Marketing szeptany jest skuteczny, gdyż coraz częściej decydujemy się na zakup po zaciągnięciu opinii innych osób, które skorzystały już z oferty danej firmy/sklepu. Statystycznie aż 84% ludzi ufa poleceniom innych osób. 

piątek, 10 sierpnia 2012, iron1984

TrackBack
TrackBack w tym blogu jest moderowany. TrackBack URL do wpisu:



stat4u